zamknijzamknij
zamknij
strona główna urzędu gminy strona główna
     

Wybierz numer archiwalny

Wieść Gminna Nr 2/2010
URZĄD GMINY INFORMUJE
SPORT
OŚWIATA I KULTURA
GOPS W CHMIELNIKU
OGŁOSZENIA
012345

Wieść Gminna 2/2010 URZĄD GMINY INFORMUJE
Certyfikat ISO 9001:2008 dla Urzędu Gminy Chmielnik

Certyfikat ISO 9001:2008 dla Urzędu Gminy Chmielnik

Urząd Gminy w Chmielniku w minionym półroczu stał się kolejnym urzędem w Polsce, który może poszczycić się posiadaniem certyfikatu ISO 9001:2008.

W lutym 2010 r. został przeprowadzony audyt certyfikujący, który potwierdził zgodność pracy Urzędu Gminy w Chmielniku z wymaganiami określonymi przez normę ISO 9001:2008. Audyt przeprowadziła u nas firma certyfikująca SGS Polska Sp. z o.o. Polegał on na sprawdzeniu spełnienia poszczególnych punktów normy, dokumentacji systemowej oraz innych działań wdrożonych w ramach systemu.

Zakres certyfikatu obejmuje wykonywanie zadań publicznych o znaczeniu lokalnym wynikających z powszechnie obowiązującego prawa, w celu doskonalenia metod pracy, wszechstronnego rozwoju gminy i zadowolenia mieszkańców.

Nadrzędnym celem Urzędu Gminy w Chmielniku jest zapewnianie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klientów wynikającej z wdrożonego i ulepszanego systemu jakości.

  1. Dlaczego podjęto decyzje o wdrożeniu systemu ISO?
    Podjecie decyzji o wdrożeniu systemu ISO w pracy urzędu ma na celu przede wszystkim doprowadzenie do zwiększenia sprawności jego funkcjonowania poprzez m.in.: wzrost zaufania mieszkańców do realizowanych usług, skrócenie czasu trwania i oczekiwania przez klienta na zrealizowanie usługi, poprawę realizowanych procesów, poprawę przepływu informacji. Nadrzędnym celem jest zapewnianie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klientów wynikającej z wdrożonego i ulepszanego systemu jakości.
  2. Cel Systemu Zarządzania Jakością
    Uzyskanie certyfikatu jakości nie kończy procesu zarządzania jakością. Doskonalenie jakości jest procesem, który nigdy się nie kończy. Stale podejmowane są i będą działania dotyczące optymalizacji systemu jakości, które zapisywane są corocznie w planie jakości, uwzględniającym wnioski z przeprowadzanych audytów, wnioski mieszkańców itp. Zadaniem Urzędu jest bowiem stałe określanie czynników i działań, w wyniku których poprawiać się będzie satysfakcja klientów i jakość świadczonych usług.

Mamy nadzieję, że podjęte przez nas wyzwanie i praca w tym zakresie zostaną pozytywnie ocenione przez mieszkańców Gminny, którzy stanowią niemal 100% klientów korzystających z naszych usług. Wdzięczni będziemy za wszelkie uwagi i propozycje mogące wpłynąć na poprawę naszej pracy, a w konsekwencji Państwa zadowolenie. Swoje propozycje i uwagi można zgłaszać wypełniając ankiety dostępne na każdym stanowisku pracy, na naszej stronie internetowej lub w każdy inny dogodny dla Państwa sposób.

 

Magdalena Wdowik-Reczek


poprzednia strona do góry następna strona

drukuj


Sobota, 4 Grudnia 2021 r.
WYSZUKIWARKA
Warto przeczytać
14 Pażdziernika 2021 r.
Wszyscy chcemy oddychać czystym powietrzem i cieszyć się dobrym zdrowiem. By było to jednak możliwe musimy być świadomi zagrożeń, jakie niesie za sobą przede wszystkim spalanie odpadów w naszych domach.
14 Pażdziernika 2021 r.
Zasadniczym celem Programu jest dostarczenie mieszkańcom podkarpackich obszarów wiejskich instrumentów, w ramach których możliwa staje się integracja i aktywizowanie społeczności wiejskiej.
Realizacja: ProART