zamknijzamknij
zamknij
strona główna urzędu gminy strona główna
     

Wybierz numer archiwalny

Wieść Gminna Nr 2/2010
URZĄD GMINY INFORMUJE
SPORT
OŚWIATA I KULTURA
GOPS W CHMIELNIKU
OGŁOSZENIA
012345

Wieść Gminna 2/2010 URZĄD GMINY INFORMUJE
Certyfikat ISO 9001:2008 dla Urzędu Gminy Chmielnik

Certyfikat ISO 9001:2008 dla Urzędu Gminy Chmielnik

Urząd Gminy w Chmielniku w minionym półroczu stał się kolejnym urzędem w Polsce, który może poszczycić się posiadaniem certyfikatu ISO 9001:2008.

W lutym 2010 r. został przeprowadzony audyt certyfikujący, który potwierdził zgodność pracy Urzędu Gminy w Chmielniku z wymaganiami określonymi przez normę ISO 9001:2008. Audyt przeprowadziła u nas firma certyfikująca SGS Polska Sp. z o.o. Polegał on na sprawdzeniu spełnienia poszczególnych punktów normy, dokumentacji systemowej oraz innych działań wdrożonych w ramach systemu.

Zakres certyfikatu obejmuje wykonywanie zadań publicznych o znaczeniu lokalnym wynikających z powszechnie obowiązującego prawa, w celu doskonalenia metod pracy, wszechstronnego rozwoju gminy i zadowolenia mieszkańców.

Nadrzędnym celem Urzędu Gminy w Chmielniku jest zapewnianie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klientów wynikającej z wdrożonego i ulepszanego systemu jakości.

  1. Dlaczego podjęto decyzje o wdrożeniu systemu ISO?
    Podjecie decyzji o wdrożeniu systemu ISO w pracy urzędu ma na celu przede wszystkim doprowadzenie do zwiększenia sprawności jego funkcjonowania poprzez m.in.: wzrost zaufania mieszkańców do realizowanych usług, skrócenie czasu trwania i oczekiwania przez klienta na zrealizowanie usługi, poprawę realizowanych procesów, poprawę przepływu informacji. Nadrzędnym celem jest zapewnianie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klientów wynikającej z wdrożonego i ulepszanego systemu jakości.
  2. Cel Systemu Zarządzania Jakością
    Uzyskanie certyfikatu jakości nie kończy procesu zarządzania jakością. Doskonalenie jakości jest procesem, który nigdy się nie kończy. Stale podejmowane są i będą działania dotyczące optymalizacji systemu jakości, które zapisywane są corocznie w planie jakości, uwzględniającym wnioski z przeprowadzanych audytów, wnioski mieszkańców itp. Zadaniem Urzędu jest bowiem stałe określanie czynników i działań, w wyniku których poprawiać się będzie satysfakcja klientów i jakość świadczonych usług.

Mamy nadzieję, że podjęte przez nas wyzwanie i praca w tym zakresie zostaną pozytywnie ocenione przez mieszkańców Gminny, którzy stanowią niemal 100% klientów korzystających z naszych usług. Wdzięczni będziemy za wszelkie uwagi i propozycje mogące wpłynąć na poprawę naszej pracy, a w konsekwencji Państwa zadowolenie. Swoje propozycje i uwagi można zgłaszać wypełniając ankiety dostępne na każdym stanowisku pracy, na naszej stronie internetowej lub w każdy inny dogodny dla Państwa sposób.

 

Magdalena Wdowik-Reczek


poprzednia strona do góry następna strona

drukuj


Piątek, 29 Marca 2024 r.
WYSZUKIWARKA
Warto przeczytać
12 Maja 2022 r.
Do 30 czerwca 2022 r. każdy właściciel (lub zarządca) nieruchomości ma obowiązek zgłosić, jakiego rodzaju źródło ciepła jest wykorzystywane do jej ogrzewania.
12 Maja 2022 r.
Trwają roboty budowlane na zadaniu pn. "Odbudowa mostu na rzece Chmielnik w ciągu drogi gminnej nr 108258R Chmielnik - Zawodzie"
Realizacja: ProART