|
|||||
|
|||||
Teorie Gardnera nasza szkoÅ‚a wspiera W okresie od 1 grudnia 2009 do 20 czerwca 2010 roku w Szkole Podstawowej im. Å›w. Jana Kantego w BÅ‚Ä™dowej TyczyÅ„skiej w klasie I realizowany byÅ‚ 2 etap Projektu Edukacyjnego „Pierwsze uczniowskie doÅ›wiadczenia drogÄ… do wiedzy”. Projekt jest współfinansowany przez UniÄ™ EuropejskÄ… w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego. Głównym celem Projektu byÅ‚o wdrożenie elastycznego modelu edukacji, dostosowanego do indywidualnych potrzeb i możliwoÅ›ci uczniów, z wykorzystaniem nowatorskich metod i treÅ›ci ksztaÅ‚cenia w oparciu o teoriÄ™ inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. W ramach tego projektu dzieci uczestniczyÅ‚y w zajÄ™ciach pozalekcyjnych w wymiarze 50 godzin, które zakoÅ„czyÅ‚y siÄ™ pokazem efektów pracy uczniów przed rodzicami paniÄ… dyr szkoÅ‚y, nauczycielami i dziećmi. Dzieci przedstawiÅ‚y montaż sÅ‚owno muzyczny pt. „Co jadasz takie zdrowie posiadasz” kompatybilny z programem realizowanym przez szkoÅ‚Ä™ ,,SzkoÅ‚a PromujÄ…ca Zdrowie’’. Pokaz zakoÅ„czyÅ‚ siÄ™ poczÄ™stunkiem przygotowanym przez dzieci dla wszystkich uczestników pokazu. Uczestnictwo szkoÅ‚y w Projekcie przyczyniÅ‚o siÄ™ do wzbogacenia bazy szkoÅ‚y oraz daÅ‚o dzieciom możliwość wszechstronnego rozwoju wiedzy, zdolnoÅ›ci, zainteresowaÅ„. A. Ziaja |