Tekst pochodzi ze strony: http://wiescgminna.chmielnik.pl

Wieść Gmina Chmielnik

 Wieść Gminna 3/2009



Nowa Jakość Pracy w Podkarpackich SamorzÄ…dach Gmina Chmielnik przystÄ…piÅ‚a do realizowanego przez Centrum Rozwoju SpoÅ‚eczno-Ekonomicznego projektu współfinansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego, w wyniku którego 12 gmin z terenu województwa podkarpackiego przystÄ…piÅ‚o do wdrażania w swoich urzÄ™dach systemu zarzÄ…dzania jakoÅ›ciÄ… wg normy ISO 9001.


Gmina Chmielnik przystÄ…piÅ‚a do realizowanego przez Centrum Rozwoju SpoÅ‚eczno-Ekonomicznego projektu współfinansowanego ze Å›rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego, w wyniku którego 12 gmin z terenu województwa podkarpackiego przystÄ…piÅ‚o do wdrażania w swoich urzÄ™dach systemu zarzÄ…dzania jakoÅ›ciÄ… wg normy ISO 9001.

W ramach tych Å›rodków zostali przeszkoleni wszyscy pracownicy UrzÄ™du Gminy, uzyskamy pomoc przy opracowaniu dokumentacji oraz zostanie sfinansowany audit certyfikujÄ…cy.

Przed nami jeszcze dużo pracy, ale wierzymy, że doskonalenie zarzÄ…dzania i opracowanie procedur postÄ™powania zgodnych z normami ISO oraz ich późniejsze doskonalenie pozwoli na szybsze reagowanie na PaÅ„stwa potrzeby i oczekiwania w zakresie spraw zaÅ‚atwianych przez UrzÄ…d.

JednÄ… z form komunikacji z klientami UrzÄ™du Gminy sÄ… ankiety, dziÄ™ki którym możemy uzyskać informacje o naszej pracy i PaÅ„stwa oczekiwaniach. W zwiÄ…zku z powyższym prosimy o zrozumienie i w miarÄ™ możliwoÅ›ci wypeÅ‚nianie ankiet dostÄ™pnych na wszystkich stanowiskach pracy. Analiza wypeÅ‚nionych ankiet pozwoli na poznanie oczekiwaÅ„ co do zmian, które mogÅ‚yby poprawić naszÄ… pracÄ™, a w konsekwencji wpÅ‚ynąć na zadowolenie klientów korzystajÄ…cych z naszych usÅ‚ug.

 

Magdalena Wdowik-Reczek

 

 

 
     
 

 

 

 

 

POLITYKA JAKOÅšCI

 

 

Naczelnym celem UrzÄ™du Gminy w Chmielniku jest zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsÅ‚ugi klientów zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa i aktami wewnÄ™trznymi oraz staÅ‚e podnoszenie poziomu usÅ‚ug poprzez:

  • Terminowe i dokÅ‚adne zaÅ‚atwianie spraw w oparciu o przepisy prawa
    i obowiÄ…zujÄ…ce procedury;
  • CiÄ…gÅ‚e doskonalenie kontaktu z klientem, zrozumienie jego potrzeb
    i oczekiwaÅ„;
  • CiÄ…gÅ‚Ä… analizÄ™ i poprawÄ™ jakoÅ›ci usÅ‚ug;
  • StaÅ‚e podnoszenie kwalifikacji pracowników;
  • Rzetelne wykonywanie zadaÅ„ dla dobra spoÅ‚ecznoÅ›ci lokalnej.

 

Cele te UrzÄ…d chce osiÄ…gnąć poprzez:

  • Wdrożenie i doskonalenie Systemu ZarzÄ…dzania JakoÅ›ciÄ… wg normy PN-EN
    ISO 9001:2009;
  • Przestrzeganie obowiÄ…zujÄ…cych procedur i przepisów okreÅ›lonych w:
    ustawach, rozporzÄ…dzeniach i Regulaminie Organizacyjnym UrzÄ™du Gminy;
  • Prowadzenie szkoleÅ„ pracowników.

 

Dla wdrożenia Polityki Jakości Kierownictwo Urzędu Gminy zapewnia
odpowiednie zasoby, a realizacjÄ™ powierza pracownikom na wszystkich szczeblach organizacyjnych.

 

Wójt Gminy

Krzysztof Grad