Tekst pochodzi ze strony: http://wiescgminna.chmielnik.pl

Wie┼Ť─ç Gmina Chmielnik

 Wie┼Ť─ç Gminna 1/2010



Stulecie szkolnictwa w B┼é─Ödowej Tyczy┼äskiej 


Tak wa┼╝ne dla szko┼éy i miejscowo┼Ťci ┼Ťwi─Öto jakim jest stulecie szkolnictwa, zawsze jest okazj─ů do osobistych refleksji, do wspomnie┼ä czy do od┼Ťwie┼╝enia zapomnianych przyja┼║ni. Jeste┼Ťmy dumni, ┼╝e Szko┼éa Podstawowa w B┼é─Ödowej Tyczy┼äskiej przetrwa┼éa tyle dziejowych burz, wychowa┼éa i wykszta┼éci┼éa wielu m─ůdrych i wspania┼éych ludzi. Na przestrzeni tych 100 lat nasza szko┼éa sta┼éa si─Ö centrum kulturalnym, wsp├│lnotowym ┼é─ůcz─ůcym absolwent├│w i mieszka┼äc├│w B┼é─Ödowej Tyczy┼äskiej. Obchody 100 – letniej rocznicy szko┼éy sta┼éy si─Ö doskona┼é─ů okazj─ů do promocji szko┼éy w ┼Ťrodowisku, pomagaj─ů zrozumie─ç jej pos┼éannictwo i znaczenie w kszta┼éceniu i wychowaniu uczni├│w.

Spo┼éeczny Komitet Organizacji Stulecia Szko┼éy w B┼é─Ödowej Tyczy┼äskiej dzi─Ökuje wszystkim, kt├│rzy zaanga┼╝owali si─Ö w organizacj─Ö tej wa┼╝nej dla nas wszystkich uroczysto┼Ťci. Przede wszystkim pragniemy wyrazi─ç wdzi─Öczno┼Ť─ç za udost─Öpnienie osobistych pami─ůtek, zdj─Ö─ç, spisanie wspomnie┼ä, wsparcie finansowe, po┼Ťwi─Öcony czas i si┼éy.

Przedsi─Öwzi─Öcie to, (mi─Ödzy innymi wydanie publikacji, folder├│w oraz innych pami─ůtek zwi─ůzanych ze stuleciem, oprawa uroczysto┼Ťci, tablica pami─ůtkowa) wymaga wielu nak┼éad├│w i dlatego zwracamy si─Ö do wszystkich zwi─ůzanych z t─ů miejscowo┼Ťci─ů i szko┼é─ů oraz innych ludzi dobrego serca o dokonywanie wp┼éat na konto Rady Rodzic├│w:

BS Tyczyn oddział Chmielnik nr rachunku 47 9164 1018 2002 2000 1268 0001.


DZI─śKUJEMY!

 

Wszystkie informacje zwi─ůzane z przygotowaniami, planowanej na dzie┼ä 27 czerwca 2010 r. uroczysto┼Ťci, mo┼╝na uzyska─ç kontaktuj─ůc si─Ö ze szko┼é─ů: tel./fax 17-22-96-616 email: spblend@intertele.pl, www.spbledowa.ostnet.pl. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamuj─ůcymi. W przegl─ůdarce musi by─ç w┼é─ůczona obs┼éuga JavaScript, ┼╝eby go zobaczy─ç lub osobi┼Ťcie, od poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach 800 – 1500.

 

Komitet Organizacyjny