zamknijzamknij
zamknij
strona główna urzędu gminy strona główna

Wybierz numer archiwalny

STOWARZYSZENIE

Ognisko patriotyczne 3-go Maja
Wycieczka do Lwowa
Piknik rodzinny "Rodziną Silni"
Projekty - czeka nas pracowity okres

7 maja 2017 r. o godz. 05-tej, 45 osobowa grupa wyruszyła autokarem, z przewodnikiem PTTK Rzeszów na wycieczkę do Lwowa. Mieliśmy szczęście, bo na granicy w Medyce nie było innych autokarów i odprawa poszła sprawnie. Zwiedzanie miasta rozpoczęliśmy od Cmentarza Łyczakowskiego oraz Obrońców Lwowa i Kresów Południowo-Wschodnich tzw. Orląt.

Z zainteresowaniem słuchaliśmy opowieści przewodnika o pochowanych tam Polakach. Na obu nekropoliach zapaliliśmy znicze. Następnie zwiedziliśmy śródmieście Lwowa, wpisane na listę UNESCO, rynek z Kamienicą Królewską, ratusz, kaplicę Boimów. Przeszliśmy Prospektem Swobody pod pomnik Adama Mickiewicza, Teatr Opery i Baletu. W drodze powrotnej zrobiliśmy drobne zakupy w przygranicznym sklepie, słodycze były wyśmienite. Na granicy znów byliśmy jedynym autokarem, więc szybka odprawa i po bezpiecznej drodze ok. 22-giej byliśmy w domu.

Danuta Szajna

poprzednia strona do góry następna strona

drukuj

Sobota, 20 Kwietnia 2024 r.
WYSZUKIWARKA
Warto przeczytać
12 Maja 2022 r.
Do 30 czerwca 2022 r. każdy właściciel (lub zarządca) nieruchomości ma obowiązek zgłosić, jakiego rodzaju źródło ciepła jest wykorzystywane do jej ogrzewania.
Trwają roboty budowlane na zadaniu pn. "Odbudowa mostu na rzece Chmielnik w ciągu drogi gminnej nr 108258R Chmielnik - Zawodzie"