Gmina Chmielnik przystąpiła do realizowanego przez Centrum Rozwoju Społeczno-Ekonomicznego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w wyniku którego 12 gmin z terenu województwa podkarpackiego przystąpiło do wdrażania w swoich urzędach systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001.
W ramach tych środków zostali przeszkoleni wszyscy pracownicy Urzędu Gminy, uzyskamy pomoc przy opracowaniu dokumentacji oraz zostanie sfinansowany audit certyfikujący.
Przed nami jeszcze dużo pracy, ale wierzymy, że doskonalenie zarządzania i opracowanie procedur postępowania zgodnych z normami ISO oraz ich późniejsze doskonalenie pozwoli na szybsze reagowanie na Państwa potrzeby i oczekiwania w zakresie spraw załatwianych przez Urząd.
Jedną z form komunikacji z klientami Urzędu Gminy są ankiety, dzięki którym możemy uzyskać informacje o naszej pracy i Państwa oczekiwaniach. W związku z powyższym prosimy o zrozumienie i w miarę możliwości wypełnianie ankiet dostępnych na wszystkich stanowiskach pracy. Analiza wypełnionych ankiet pozwoli na poznanie oczekiwań co do zmian, które mogłyby poprawić naszą pracę, a w konsekwencji wpłynąć na zadowolenie klientów korzystających z naszych usług.
Magdalena Wdowik-Reczek
|
|
|
|
POLITYKA JAKOŚCI
Naczelnym celem Urzędu Gminy w Chmielniku jest zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi oraz stałe podnoszenie poziomu usług poprzez:
-
Terminowe i dokładne załatwianie spraw w oparciu o przepisy prawa i obowiązujące procedury;
-
Ciągłe doskonalenie kontaktu z klientem, zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań;
-
Ciągłą analizę i poprawę jakości usług;
-
Stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników;
-
Rzetelne wykonywanie zadań dla dobra społeczności lokalnej.
Cele te Urząd chce osiągnąć poprzez:
-
Wdrożenie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2009;
-
Przestrzeganie obowiązujących procedur i przepisów określonych w: ustawach, rozporządzeniach i Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy;
-
Prowadzenie szkoleń pracowników.
Dla wdrożenia Polityki Jakości Kierownictwo Urzędu Gminy zapewnia odpowiednie zasoby, a realizację powierza pracownikom na wszystkich szczeblach organizacyjnych.
Wójt Gminy
Krzysztof Grad |
|
|
|
| |